۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۱۴۰۰۸
امام جمعه اهواز:

جنگ اقتصادی نیازمند ایستادگی و مقاومت است|به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم

جنگ اقتصادی نیازمند ایستادگی و مقاومت است|به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: در حالت جنگ اقتصادی، باید ایستادگی و مقاومت داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه منتخب کارآفرینان بسیج سازندگی خوزستان در مصلای نماز جمعه اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به جنگ اقتصادی گسترده که از سوی دشمنان در سطح کشور با آن مواجه هستیم، سرمایه گذاری‌هایی که در این زمینه انجام شده ضروری است.

امام جمعه اهواز با اشاره به نامگذاری هدفمند سال‌ها از سوی رهبر انقلاب و شعار امسال مبنی رونق تولید گفت: از موضوع‌های به روز و کاربردی کشور بحث اشتغال است که برای اشتغال، تولید باید رونق پیدا کند از سوی دیگر در حالت جنگ اقتصادی، باید ایستادگی و مقاومت داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: نمایشگاه منتخب کارآفرینان بسیج سازندگی خوزستان با محوریت محصولات اقتصاد مقاومتی کارآفرینان و تولیدکنندگان بومی است و برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند زمینه رفع موانع تولید و اشتغال باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تأکید کرد: هر میزان بستر و زمینه اشتغال بیشتر فراهم باشد تولید نیز رونق بالاتری را پیدا می‌کند.

وی در رابطه با دیدار‌های مردمی گفت: در حد توان به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم و در میان آن‌ها بدون تشریفات هرگونه موانع دسترسی حضور پیدا می‌کنیم، در میان آن‌ها می‌نشینیم و به مطالبات آن‌ها توجه می‌کنیم.

لازم به ذکر است، نمایشگاه منتخب کارآفرینان بسیج سازندگی خوزستان بامحوریت محصولات اقتصاد مقاومتی کارآفرینان و تولیدکنندگان بومی در مصلی امام خمینی (ره) اهواز برپا شده است، این نمایشگاه به صورت موقت و از محصولاتی همچون حوزه دام و طیور، پوشاک، خدمات پزشکی، محصولات چرم، فرش، صنایع دستی و تشکیل شده و غرفه‌داران در آن به بیان دغدغه‌ها و درخواست‌های خود طی دیدار با امام جمعه اهواز پرداختند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات